JoBox

Har du lyst til at være en del af en aktiv gymnastikforening?

så kig her om der er noget du har lyst til at byde ind på. Alle tilbud om hjælp modtages med kyshånd så sig endelig til. Ideer til nye idrætsformer, hold eller andet - bare tag fat i en fra bestyrelsen og kom med dit forslag.

(kontakt Pia Pedersen 2662 7208)

Ingen ledige hverv i bestyrelsen.

Gymnastik

(kontakt Dorthe Skriver 4021 3779)

Ny gymnastikformand:
Da Dorthe har et ønske om at træde tilbage som formand for gymnastikken så leder vi efter en leder af afdelingen. Dorthe vil gerne blive i bestyrelsen og støtte op om den nye formand - så kontakt hende hvis du har spørgsmål til indholdet af det frivillige arbejde.

Træner til motionsherrer:
Vi mangler 1-2 trænere til vores fantastiske motionsherrer. Motionsformen er almindelig gulvgymnastik med træning af styrke, bevælgelighed og balance.

Træner til motionsdamer:
Vi mangler en træner til vores skønne motionsdamer. Holdet er stoppet da der ikke er nogen træner pt., men vi har et ønske om at starte holdet op igen hvis DU gerne vil være træner for holdet.

Udvalgsmedlemmer:
Gerne to personer til bl.a. sparingspartner til nye tiltag og materialeindkøb, bestilling af kurser til trænere og mange andre ting.

Fodbold

(kontakt Hans Bruun 5193 0394)

Trænere:
Vi mangler altid trænere så tag fat i Hans og hør hvor du kan hjælpe.

Basketball

(kontakt Søren Jensen 4059 2330)

Ingen ledige hverv i basketball afdelingen.

(kontakt Pia Pedersen 2662 7208)

Ny leder for afdeling søges - behøver ikke være medlem af bestyrelsen.

Afdelingen består kun af motionsspillere, så hvervet som formand omfatter deltagelse i  bestyrelsesarbejde og -møder, igang sætning af hold og lidt løbende support til spillerne.

Padel

(kontakt Fernando C. Escobar 2827 0292)

Udvalgsmedlemmer:
Gerne to-tre personer til bl.a. sparingspartner og trænere til etablering af den nye afdeling.